maandag 3 mei 2010

Saai?

Die knal van gisteren? Dat was de negenhonderdste pageview. Ik had niet verwacht dat het zo hard zou gaan met een groen scherm en wat tekst.

Want het moet floepen, flitsen en fonkelen. Met filmpjes, foto's, wedstrijden, lettertypen, puzzles, kleuren en muziek, wordt elke pagina een belevenis. Dat zegt De Tijdgeest.

Mijn eigen geest zegt: "Goeie grutjes, wat een Gesammtkitsch, mag het een onsje minder? Over smaak valt niet te twisten, maar over de hoeveelheden smaakmakers toch wel?
Je serveert mij peterselie op een eiland van peper & zout? Als idee is het aardig, als maaltijd een misdaad."

Het is me bekend dat sommige mensen liever niet aanschuiven wanneer er politiek op tafel staat. De een eet graag orgaanvlees, de ander wil juist vis.

Ik zal kijken wat ik voor u kan doen. Neemt u plaats.

1 opmerking:

William zei

Waardoor is Google groot geworden:

Juist: het ontbreken van floepen, flisen en fonkelen. Je wordt de Larry Page van de columns :)!