zaterdag 22 mei 2010

De lanen in

Ik snap het heel goed. Ik neem het niemand kwalijk. Kwispelende Vriend en ik komen ook graag buiten.

En de temperaturen van de afgelopen week leken wel op ons afgestemd! Precies in het midden tussen kippenvel en tong uit de bek -Vriend heeft een bruine trui die hij aan moet houden.

De vrijwillige algehele dakloosheid heeft voor Gadeslagader een schaduwzijde. De computer blijft binnen, dat zie ik aan de pageviews.

Als ik zo doorschrijf zit ik over een week op honderd stukjes. Een nieuwe mijlpaal. En een aanleiding om eens na te denken over vraag en aanbod. Ik kan niemand dwingen om dagelijks te lezen. Mijn opties beperken zich tot beter of minder schrijven.

Kwispelende Vriend en ik gaan wandelen vanmiddag. Jullie hopelijk ook. En misschien leest iemand dit stukje nog even als de barbecue gedoofd is.

1 opmerking:

KortwegDekker zei

optie 3: haal dat stat-ding van je blog;
optie 4: schrijf een boek
optie 5: enz., enz. ;-)