vrijdag 9 april 2010

Luister

Eigenlijk wilde ik een andere naam: Kots op Den Haag. Maar het kan snel gaan met zo'n revolutie, dat weet ik van toen ik links was. En hoe ik Paleis Noordeinde dan zou moeten inrichten... Ik heb geen idee. Mijn portret voor de Nieuwe Gulden is trouwens wel klaar.

Den Haag wil mij niet serieus nemen, maar dat lossen we snel op. Niet links, niet rechts; gewoon ontslaan. Verdienen daar bakken met geld -geloof me- en wat doen ze? Onze euro's afdragen aan Europa! Neem nou weer die Grieken, die weten toch niet wat democratie betekent? Spanje, Portugal... Vakantielanden zijn het! Waarom moeten we daar ons loon aan uitgeven? Ik heb geen idee.

Ze zeggen dat ik schommel; tussen de nul en één zetel. Zetel zeggen ze, en ze noemen zich Nederlanders. Ik ga dat veranderen, want ik schommel niet. En wat doen ze zelf?

Ik heb geen idee, ik ga recht door zee. In juni haalt mijn kluppie 10 stoelen of meer.
Als 8% van de Nederlanders in aliens gelooft dan kan ik ook de grootste worden, want dat ben ik al. Waarom u dat niet weet? Ik heb geen idee.

Geen opmerkingen: