vrijdag 23 april 2010

Dubbele bodems

Bij navraag bleek dat de bedoeling niet goed was overgekomen. Twee van mijn volgers was het ontgaan dat ik met de voorzitter in "Eigen huis en tuin" op 20 maart probeerde om Geert Wilders te portretteren.

Ik kan proberen om beter te schrijven, maar met de exegese van eigen teksten ga ik me hier niet bezighouden.
Mijn graafneigingen zijn chronisch, dus er zit waarschijnlijk een addertje in de dubbele bodem onder het gras, als ik hier over koetjes en kalfjes schrijf.

Ook zoekmachines lezen over bedoelingen heen. Op basis van de woorden in mijn teksten bestookt Google mij met advertenties. Na "Klungeljurken" op 14 maart vond ik drie advertenties onder elkaar: Van een bedrijf dat interieurs voor kerken levert, van een site voor gay dating, en van een zaak die jurken te koop had.

Ben benieuwd wat dit stukje teweegbrengt. Lezen is mensenwerk.

Geen opmerkingen: