woensdag 17 februari 2010

Recessie

Ook electronicawinkels hadden in 2009 minder omzet dan in het jaar daarvoor. Door de recessie werden consumenten prijsbewuster. De prijzen van tv's daalden met gemiddeld 20%. De omzet zakte met 15%!
Crisis? Nou en of! Het gaat zo slecht, dat ik zelfs pleepapier zonder stekker gebruik.

Al dat goocheme getover met getallen... Ik kan het missen. Ik wil het missen. Als tanden in mijn aars, zeggen de Russen. Er werden namelijk wel meer tv's verkocht; ruim 1,8 miljoen. Dat is 5,7% meer dan in 2008! En een platte televisie kostte gemiddeld 657 euro. Ik heb er trouwens geen. Geen platte en geen bolle. Wel zo'n ouderwets analoge hond.

Nog meer recessie? MAGGI Tuinkruidenbouillon. 30% extra kruiden, flitst het etiket in wit op blauw. Nieuwsgierig draai ik het potje om en lees onder ingrediƫnten dat de totale hoeveelheid (peterselie en bieslook) een royale 1,1% is.

Aanhalen die broekriem!!!

1 opmerking:

henri van veen zei

ik constateer een veelbelovend begin op blogspot. goed goan!