vrijdag 25 juni 2010

Terug

Er liggen 120 brokken tekst. Volgens sommigen te lang, te literair en te vaak over politiek.

Zal ik je iets verklappen? Het is niet erg als je de laatste regel niet haalt. Kom later nog eens terug. Het is mogelijk dat je een dialoog voor drie komkommers en een avocado aantreft. Of een hapklare tirade. Een pondje metaforen waar je geen been in ziet. Toch ben je welkom.

Wat er staat heb ik bedacht en opgeschreven. Ja, ook die tekst van afgelopen dinsdag. Hij was alleen niet nieuw.

De afgelopen tijd heb ik vanaf de wal het nieuws herkauwd. Dat ga ik niet meer dagelijks doen. Mensen hebben het druk. Misschien wel met de absurditeiten waar ze vier maanden lang zo gretig over hebben gelezen -ik weet het niet.

Het staat je vrij om dit te lezen. Om af te haken voor het einde omdat het te veel is, of omdat je het niet snapt. Maar maak me geen verwijten.

Kom later nog eens terug.

1 opmerking:

Susanne zei

Welkom terug. Blijf je weer even?
Zijn mensen vergeten dat je in dit land mag kiezen wat je leest en wat niet?