maandag 7 juni 2010

Stilte

De normale weg naar het wereldwijde web was gisteren opgebroken. Daarmee was ik aangewezen op de radio -die van mij heeft nog steeds geen zoekmachine- en ouderwetse informatiebronnen zonder snoer.

Tot juni 2007 was dat de alledaagse situatie. Als er weer eens een revolutie uitbreekt laat ik anderen graag voorop lopen. Ik moet eerst zeker weten dat Murphy van de Wet op de vlucht is.
Nog een ontboezeming; ik ben chronisch infomaan. Met de toelating van het internet was de kans op genezing definitief voorbij.

Ik zoek graag zelf. Want peilingen die zijn uitgevoerd om te bepalen wat de gevolgen zijn geweest van het publiceren van de cijfers van een andere peiling? Die berichten wil ik best missen.
150 duizend mensen houden zich in Nederland bezig met pr, terwijl er 15 duizend journalisten zijn. Kijk, dat is nieuws met waarde.

1 opmerking:

Unknown zei

..."De overload van informatie langzaamaan gaat leiden tot infobesitas" Trend Of mythe?