woensdag 27 oktober 2010

Snoeien en groeien met mark

Wat een schitterende verklaring! Wat is die man een inspirator! Half Nederland stond vanmorgen in de badkamer te rappen en te galmen; fatsoen moest je doen, nu moet je snoeien om te groeien!

Dit krijgt grote gevolgen. Binnen een paar maanden zullen we fronsen bij woorden als kabinet of zetel. Zulke termen zijn niet langer gepast. Politiek incorrect. Vanwege De Totale Snoei spreken we liever van het Kastje van Rutte en de 33 zitjes voor de PVV.

Groeien en dan natuurlijk.... bloeien! Bij het snoeien van mijn baard heb ik dit vanmorgen uitgelaten tegen de spiegel gescandeerd. Het ging mis toen ik yes we can riep.

Na de onthoofding van mijn moedervlek wist ik waar onze roerganger-met-de-zeis zijn inspiratie had gevonden:

Bloed is goed!

Geen opmerkingen: